Preces atgriešana
Ja esat saņēmis preci, kura neatbilst pasūtītajai precei, tā ir bojāta, tai ir neapmierinoša, kvalitāte vai arī neesat saņēmis preci noteiktajā laikā, lūdzu, sazinies ar mums 72 h laikā, zvanot pa tālruni 371 29755468.
Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un MK noteikumiem Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”, pārtikas preces (tostarp arī olīveļļa, konservi, dzērieni u.c.) ir uzskatāmas par preču grupu, kuru nevar atdot atpakaļ, ja tās ir atvērtas vai bojāts to iepakojums un tas var ietekmēt to kvalitāti un drošību.
Lai mēs varētu izvērtēt situāciju, lūdzam pievienot:
- pasūtījuma numuru,
- bojājuma aprakstu,
- fotogrāfiju ar redzamo defektu (ja iespējams).
Ja tiek konstatēts, ka prece tiešām bijusi bojāta piegādes brīdī vai neatbilst pasūtījumam, piedāvāsim aizvietot preci vai atmaksāt tās vērtību (ne vēlāk kā 15 dienas pēc sūdzības iesniegšanas).
Atgādinām, ka pārtikas preces ar derīgu iepakojumu un bez kvalitātes trūkumiem, netiek pieņemtas atpakaļ, ievērojot pārtikas drošības noteikumus.